דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכירת רכב יד שניה - אף פעם לא הייתה קלה יותר! 

מאת    [ 18/11/2009 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 4448 פעמים ]

מכירת רכב יד שניה – אף פעם לא הייתה קלה יותר!

מכירת רכב יד שנייה אף פעם לא הייתה קלה יותר. אם בעבר מכירת רכבים הייתה פרוצדורה ארוכה ומתישה, היום הדברים השתנו לבלי היכר. יש כל כך הרבה סיבות לכך שתהליך מכירת רכב הפך לפשוט יותר: התפתחויות בענף הרכב, רפורמות בעולם הפיננסי וגם לא מעט שינויים בענף הרכב עצמו. בכתבה זו ננסה לעמוד על כולן ולשפוך קצת אור על הנושא.

מכירת רכב והתפתחויות טכנולוגיות

הסיבה הראשונה שבעטיה מכירת רכב יד שניה כל כך קלה טמונה ברשת האינטרנט. אם בעבר כדי למכור רכב היינו צריכים לפרסם מודעות בעיתונים ובמקומונים שיוצאים רק פעם או פעמיים בשבוע עם המוספים הללו, להמתין לטלפונים ולשלם הרבה כסף עבור כל יום שבו המודעה שלנו מפורסמת, אזי כיום פני הדברים שונים. במהירות הקלקה כל אחד יכול לפרסם מודעה באתרים ופורטלים של קניית רכב ומכירה וכך בעצם ליהנות מפרסום ומחשיפה גדולה יותר, וכל זאת באפס שקלים ומינימום מאמץ.

מכירת רכב והתפתחויות בתחום הרכב

מכירת רכב הפכה פשוטה יותר גם הודות לתמורות שהתחוללו בשנים האחרונות בענף הרכב. כיום יש כל כך הרבה תחרות בענף הרכב. תחרות זו הביאה עימה מסלולים חדשים ורעננים לקנייה כמו גם מכירת רכב: יש ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי, ליסינג מימוני ובנוסף ישנם מגוון רחב של מגרשי מכירת רכבים וחברות טרייד אין – כך שכל מה שיש לעשות זה רק לבחור מבין שלל האפשרויות. כיום אדם שברצונו למכור את רכבו, יכול לגשת לחברות המציעות שירותי טרייד אין וליהנות גם ממכירת הרכב שלהם וגם מבעלות על רכב חדיש. בנוסף, יש גם מגרשים ייעודיים, הפזורים בל רחבי הארץ, שמתמחים בנושא של מכירת רכב וגם הם מעניקים מגוון מסלולים מעניינים הן לקניית רכבים והן למכירת רכבים.

מכירת רכב ומקורות מימון

מכירת רכב הפכה קלה יותר גם הודות למקורות מימון חדשים שהצטרפו לשוק הפיננסי. אם פעם אנשים שחיפשו לרכוש רכב היו נתונים לחסדיהם הבלעדיים של הבנקים שמאז ומתמיד הנהיגו מדיניות ריבית גבוהה, אז כיום יש מקורות מימון אלטרנטיביים שהופכים את הקניה לפשוטה וקלה יותר, כך שגם קוניי הרכב נהנים מתנאי מימון נוחים, אך גם המוכרים נהנים. המוכרים נהנים מזרימה ערה יותר של פניות ולכן יכולים להיות בררניים ולקבל מחירים טובים יותר.

מכירת רכב – טיפים

נראה כי מכירת רכב בימינו היא אכן קלה יותר משנים עברו. אך עדיין יש כמה דברים שכדאי לעשות בטרם פוגשים את הקונה הראשון. כך למשל, כדי להחיש את התהליך של מכירת רכב מוטב לדאוג לחזות של הרכב. מומלץ בחום לנקות אותו הן מבפנים והן מבחוץ, כך שיהיה בסיס למודעה שפרסמתם "רכב שמור – כחדש".

עניין נוסף, כדאי מאוד לקחת את הרכב למוסך ולדבר עם המכונאי שלכם. בקשו ממנו הערכה על הרכב. מכירת רכב כמעט תמיד מזמנת משא ומתן. אם אתם רוצים להיות משוכנעים שהמחיר שאתם דורשים הוא ריאלי, תוכלו לקבל משנה תוקף מהמכונאי שלכם כך גם לא תופעתו בבדיקה במכון הרישוי.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט. http://www.seoisrael.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב